Wednesday, January 16, 2013

Pre-Birthday Giveaway

Assalamualaikum semua.Hi semua!Antara Segmen yang menawarkan Hadiah yang luar biasa!Ha,kalau nak tahu..."cam biasa bro&sis..." semua....Klik cepat-cepat kat Banner tuh!







So okay, hadiah yang ditawarkan adalah seperti berikut ya.
1. Maxi dress leopard print untuk seorang Top Referral.
2. Two necklace untuk entri paling kreatif untuk dua pemenang.
3. Three pieces of SAVEE facial mask untuk tiga pemenang by random.
4. Three full body doodle untuk tiga pemenang by random.
5. Five blog banners GIF untuk lima pemenang by random.
Gambar-gambar hadiah akan di-update later.
Syarat-syarat untuk join:
  1. Warganegara Malaysia (owning a blog and Facebook)
  2. Follow blog, like fanpage dan follow Twitter penganjur (ni tak wajib, kalau ikhlas follow ya).
  3. Buat entri bertajuk "Pre-Birthday Giveaway".
  4. Sertakan banner di atas dan sila back-link. 
  5. Bagi yang bertanding untuk entri paling kreatif, perlu sertakan tentang INI. Kalau takde yang buat entri kreatif, hadiah tersebut tak akan diberi kepada sesiapa. Kreativiti akan dinilai melalui cara peserta promosi entri penganjur dalam entri mereka.
  6. Komen di entri ini dengan letakkan URL entri (URL entri, bukan URL blog!)
  7. Bagi sesiapa yang menang dan ada masalah untuk saya contact automatik akan terbatal dan hadiah akan diberi kepada orang lain. Make sure saya mudah nak contact korang nanti.
  8. Nantikan pengumuman pada 09/02/12 pada pukul 9 pagi.
  9. Kalau peserta kurang dari 30 orang, GA akan terbatal.
  10. Kalau peserta lebih 50 orang, hadiah akan bertambah

Bagi aku,dah banyak Segmen dah aku Sertai,tapi takpe aku yakin suatu hari nanti aku aka Fiquecool ( kalau pernah ada kat ahli blog korang ) boleh jadi pemenang kepada salah satu Segmen yang pernah aku sertai.

Semua Syarat-syarat yang penting aku dah patuh.InsyaAllah kalau ada rezeki,blog nih jugak akan diumumkan sebagai pemenang salah satu Hadiah di atas.




1 comment:

Awak yang Cool tuh,akan bertambah-tambah Cool bila komen :)