Google+ Followers

Monday, April 1, 2013

Bulan Baru!

Assalamualaikum semua!Hi semua!Wah,dah lama la pulak tak update blog nih.Maklumlah busy sekarang nih.Kerja tak sudah.Haha.

Kerja pulak dah dapat gaji yang masyuk.Haha,so aku beli telefon pintar la.Telefon ape?Cukuplah dengan 'smartphones' jer.

So masa awal-awal bulan dulu punya lah masuk Segmen give away bagai.Haha,aku pun tak tahu menang ke tak!So kepada yang menang tuh Tahniah aku ucapkan.

Apa lagi,nak cakap,ha harini 1 April so takyah lah nak buat AprilFool bagai-bagai tuh bagi yang Beragama Islam.Jangan cuba-cuba pun.

Ha macam dah banyak sangat lah pulak.Takpe,biar 'Simple' ,asalkan 'Sedap' untuk dibaca.

Oklah jumpa lain kali.Assalamualaikum.