Google+ Followers

Friday, January 18, 2013

Partnership Blogger Giveaway by Alyaa, Syakirah dan Farah

Assalamualaikum semua.Hi semua!Jom lah join Segemen yang terbaharu nih.Ha,lagipun Segmen nih Special sikit!Jomlah join!Lagipun Segmen nih "...lain dari yang lain..."






 Syarat-syarat nak menang Segmen nih.


  • Wajib buat entry bertajuk "PartnerShip Blogger Giveaway by Alyaa ,Syakirah & Farah" dan tampalkan banner di atas serta linkkan ke entry ini
  • Tinggalkan link entry (bukan link blog) di ruangan komen 

 Ada lagi...

  • Wajib follow,like,klik.. Iklan Sponsor..
  • Tag 2 orang dan pastikan mereka tahu..
  • Jika peserta kurang daripada 20 orang giveaway ini akan DIBATALKAN 

Mesti korang fikir pasal hadiah kan?Ala,tengok muka pun tahu...

Ha,macam biasa bro!Tepuk mouse,tekan Click!

Klik-klik,Ha, kan dah keluar link tuh!

Kejap,mesti nak tahu hadiah dia kan?Masyuk pulak tuh!

Tekan nih cepat!

SAYA NAK HADIAH!

Jalan-jalan Blogwalking,
Blogwalking ada pertandingan,
Pertandingan ada sistem "Winning"
Harap-harap akulah menang.

InsyaAllah....hadiah pun banyak,harap-harap dapatlah aku dalam salah satu hadiah tuh.


Sudah Gaharu,cendana pula,
Sudah tahu bertanya pula,
Sudah tahu,join pula.
Manala tahu,anda pemenang seterusnya!

P/S:Aku rasa nih antara entri dan Segmen yang betul-betul terbit dalam hati untuk aku menang.









3 comments:

  1. thanks join..jangan lupa ajak kawan2 skali :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum...Saya bagi pihak Alyaa dan Syakirah ingin memohon maaf kerana GA ini telah dibatalkan. Nantikan GA kami yg seterusnya.

    Segala kesulitan amat dikesali

    ReplyDelete
  3. Mcm best nie..nak join nanti..hehe

    ReplyDelete

Awak yang Cool tuh,akan bertambah-tambah Cool bila komen :)