Saturday, January 12, 2013

Kerja.

Assalamualaikum semua.Hi semua!Kerja.Ha,Kerja tidaklah semudah disangka.Mula-mula fikir Kerja senang nak cari tapi sudahnya tidak sama sekali.Aku silap.

Dalam Era millenium 2013 nih,nak cari kerja memang payah.Sungguh ku tidak sangka,sungguh ku tidak percaya.Sungguh,sunggguh,sungguh!Tapi apepun,nak kerja mestilah berusaha!Chaiyok!Aja Fighting!

Bila dah mula cari kerja memanglah bosan,tapi nak buat camne kan...Pada mulanya,memang tebal muka,Lama-kelamaan,itulah jugak yang buat aku lebih berani untuk tampil ke hadapan.Ceh,tampil ke hadapan konon!LOL~

Hmm,kerja dah dapat....cuma tunggu panggilan saja.Bila renungan sejenak,aku terfikir balik,Betul ker pilihan aku nih?Hmm,nak tak nak,sendiri nak dapat duit,sendirila usaha.Insyaallah aku boleh rajin nanti.

No comments:

Post a Comment

Awak yang Cool tuh,akan bertambah-tambah Cool bila komen :)