Thursday, January 10, 2013

Bosan

Assalamualaikum semua.Hi semua!Hmm,cuti sekolah pun dah lame bermula,saya pun dah habis sekolah.Kepada yang bersekolah tuh belajarlah rajin-rajin yek.

Ha,nak story sikit pasal tajuk atas tuh.Bosan.Yela tuh tajuk dia.Entahlah,nak buat camne kan,dah keadaan yang boleh describe keadaan aku sekarang ialah bosan!Kadang-kadang sampai tak tahu nak buat ape dah...
Rutin harian pun sama jugak hari-hari.Bangun pagi,gosok gigi,cuci muka dan mandi...Hehehe...teringat balik masa dekat asrama time sekolah asrama dulu.Lagu tuh seringkali dalam ingatan.Ceh!


I AM BORED

Ha inilah nasibku sekarang...Maklumlah nak kerja,tak kerja-kerja!Ramai member saya semua dah mula memasang impian nak menyara kehidupan sendiri.Mula kumpul income sendiri.....katanyer....Kalau kata aku tak jealous,memang tipulah kan?So start minggu epan aku ingat nak mula cari kerja.Manelatau dapat kot kan?




No comments:

Post a Comment

Awak yang Cool tuh,akan bertambah-tambah Cool bila komen :)