Saturday, January 12, 2013

Oh Harini!

Assalamualaikum semua.Hi semua!Yek itulah tajuk yang 'interesting' pada hari ini.Harini pergi Pasar Buku  #BOCO7.Sebelum events nih berlangsung aku dah semangat dah.Semangat pasal apa?Ha,itu dia,Pasal karnival nih lah...Aku gerak seorang jer.Maklumlah aku jer yang tergila2 buku nih.Mula-mula dah memang semangat habis dah.Semangat habis dah?-Apa itu?-Hmm,abaikan ataupun bahasa lain.Lupakan jelah.

Mula-mula dah memang semangat tahap gaban roti ban.Roti ban sedap.Aku gerak sampai kat Laman Seri tuh dah pening dah.Mana tempat nyer?Dalam pada itu,orang bijak katakan....Peta pun tak bawak.

Jalan-jalan dah sesat.Takper,aku pergi Solat kat masjid yang berdekatan dulu.Selsesai solat,jumpa member la pulak...Member aku nih baik,siap jemput aku datang rumah dia lagi.Tambah-tambah jadilah 2-in-1...Hahaha.Sebab ape?Dia bagi makan Bro&Sis semua yang sedang baca tuh!

Member aku nih baik,dia terangkan and cerita la tempat tuh.Tup-tup!Sampailah tempat tuh.For the first time, aku jejak Pasar Buku tuh...Masuk tempat tuh,surveylah dulu buku-buku yang nak dibeli.Memang rambang mata beb!Lelaki pun minat Novel okaay....bukan Perempuan jer...

Jalan-jalan,termenung kejap.Yela,dah survey puisi pelbagai tuh,mananya tak berfikir sejenak.Ceh,berfikir sejenak tuh!Puihh~Macam-macam yang bermain di fikiran ini.Nak beli ke,nak beli.Sudahnya belilah.Guess what?Aku beli nih jer...


BAU SEMANGAT ANAK MUDA DAN BOCO BUTTON BADGES

Nilah yang aku beli.Ha,nak tahu apakah isi dia?Belilah sendiri.Seronok kot layan buku nih.








No comments:

Post a Comment

Awak yang Cool tuh,akan bertambah-tambah Cool bila komen :)