Wednesday, December 1, 2010

"When talents is everything"

Betul, "When talents is everything".Kenapa betul?Cause ramai yang telah berjaya kerana bakat.Di sini bakat adalah segala2nya.Bukan jadi blogger je...macam penyanyi,pelukis, n apa2 je la...Macam saya, bakat tu takdela sangat tapi adela sikit2...bakat yang "terpendam".Sebenarnya bagi orang yang "bijak", mereka akan mencipta sesuatu yang boleh buat duit.Nak jadi penyanyi ke,penulis ke ( tulis citer2 yang best jelah), penari ke...cam saya kata.."Sesuatu yang boleh buat duit".Contohnya di Malaysia macam2 bakat telah dihasilkan oleh beberapa golongan yang dikatakan "INDIE" .Mereka ni boleh dikatakan pandai dalam pembuatan lagu misalnya...tanpa harapkan komposer ke penulis lirik ke...Biarla sedap ke,tak sedap ke, meletup ke, tapi mesej yang nak sampai kat peminat tu sampai.Adeje lagu bukan tak sedap didengar, masuk je Radio yang ternama kat Malaysia ni.Kira nak promosila...lau diorang tu...
Gambar bawah ni gambar band yang aku minat giler2la...Iaitu HUJAN




HUJAN WITH INSPEKTOR REMOS
Kalau sapa2peminat dengar lagu dia.saya boleh katakan "Menusuk kalbu" la...kalau yang berjiwa rockla! Lagu band ni semuanye takde yang menghampakan...Aku pikir jugak,nak beli ke tak? album baru band ni yang baru launch haritu tajuknya "LONELY SOLDIER BOY".Aku minat giler habis band ni!Keep rocking you, HUJAN!!!




SHOWDOWN 2010 CHAMPION WAKAKA CREW


NI pulak dance crew yang tak pernah buat aku disappointed.Mana taknya...diorang boleh wat Windmills,UFO,Helicopter,Arm Waves,Back Crawl n macam2 lagi.Tu semua jenis2 moves dia la.
Masa saya tengok kat Showdown dulu dari mula sampai sekarang ni,diorang punya moves banyak yang improve and bertambah.Kalau aku jadi mereka,dapatlah aku famous...pikir jugak,bila aku dapat jadi famous tah kisahla pape2..

Cause that I say "When talents is Everything "...you can make money about it.If you have talents, try to improve at what your talents good for.I don't know what your talents, but Gods know the right, cause talents is a gifts from Him.Believe it in yourself to make it reality after your Gods.

Jadi saya nak jugak famous cam diorang,pape2 pun kepada pembaca yang membaca entri ni,Doakanlah saya semoga berjaya dapat mendapat keputusan yang diharapkan iaitu 8A dalam PMR 2010 ini InsyaAllah...Doakanlah ye!

No comments:

Post a Comment

Awak yang Cool tuh,akan bertambah-tambah Cool bila komen :)