Sunday, December 26, 2010

Aku dan Perkahwinan.

Aku dan Perkahwinan...huhuhu...bukan aku yang nak kawen tapi aku yang pergi rumah orang kahwin....Kalau ade hujung minggu je mesti ade orang kawen...kalo takde kahwin maksudnya kena takde hujung minggula jawabnya...hahaha.Tapi takpe...kalo kalau aku kata asrama nanti takde la aku pergi kawen lagi...huhuhu...Aku pergila kawen kat2 Rumah yang sebelah Masjid tu...aku pergila naik motor.Tetibanya aku sampai kat sana aku jumpa tuan rumah tu jemput aku.Aku pergila ngan member aku beratur.Member aku beratur depan sekali tinggalkan aku.Yang aku duk tunggu beratur,tietibe ade plak perempuan2 datang mencelah depan aku...Tiga plak tu!Tapi takpe,aku utamakan "LADIES FIRST".Aku tengok ladies tu cantik gak!Boleh tahan.Tapi aku bukanla yang suka menggatal.dah habis ambik makanan tu aku pun pergi duk makan.Makan dan Air Hijau.Tah apetah Hijau tu,member aku air KIWI.Aku sempatla ambik Lollipop satu.Wah,aku tengok girls,kat Lollipos tu cantik,tapi takpela...Then,sebelum aku balik,aku sempat tengok pasangan yang kahwin tu.. Sama padan!

No comments:

Post a Comment

Awak yang Cool tuh,akan bertambah-tambah Cool bila komen :)