Friday, December 31, 2010

~SELAMAT TAHUN BARU 2011~

Selamat tahun Baru 2011 kepada semua kawan aku dan jugak kepada follower aku dan jugak kepada semua yang semua rakyat Malaysia!Tahun ni dah macam2 segala perkara2 yang bagus berlaku.Takpe,benda dah ,lepas nak wat camna kan betul tak?Bermulanya tahun baru,mestila Azam baru kan?kepada yang azam tahun lepas yang "tak terlaksana!"( bak kata lirik lagu Pari-pari di Bawah Angin-Meet Uncle Hussain) takpe bawak ke tahun 2011 ni.Macam ade kawan aku tu kata "Azam tahun lepas,dibawa kepada tahun ni".Serius aku tak tipu.tahun 2011 ni kalau nak wat macam2 semua boleh.Tapi buat yang perkara baik sudah...Korang nak kahwin,nak buat"Rock Tour",nak Reunion ke apa2la...jnji yang TERBAIK!!!So,aku tak nak cakap banyak tapi aku wish sekali lagi "Selamat Tahun Baru 2011"!!!

No comments:

Post a Comment

Awak yang Cool tuh,akan bertambah-tambah Cool bila komen :)