Google+ Followers

Sunday, January 2, 2011

Sekolah Bukak

Semua kawan aku dah tak online lagi dah sehari sebelum buka sekolah.Hahaha.Aku Cuti pulak!Memandangkan aku akan pindah dan daftar 6 Jan 2011,takpe aku online lagi.Sebab lepas ni aku dah tak boleh online lagi dah.Tapi aku pindah pun bagus jugak.Ini satu Anugerah buat orang macam aku.Takde aku nak menghadap kat sekolah tu lagi dah.Aku nak ucapkan terima kasih kepada orang yang doakan aku cepat pindah.Terima Kasih Banyak2.May Allah bless you all.Itu je kot.Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

Awak yang Cool tuh,akan bertambah-tambah Cool bila komen :)