Monday, December 27, 2010

Citer CARREFOUR dan AKU

Aku tengok kawasan aku duk dah lama membangun...semenjak MB sini kate Selangor maju 2010 katakan.Kemudahan apetah sume tu bangun nagn pesat.Awal tahun ni je dah cam2 perubahan berlaku kat kawasab aku.Aku celik mata,dah ade Ole-Ole Seksyen 18,Mydin Mart dan Giant dan wujudnya restoran2 yang ade  baru dan juga aku tak pernah dengar sebelum ni.Tapi, ade Ole-Ole tu pun bagus gak,cause ade tempat main bowling,Arcade[tempat main game cam sebelah wayang Sunway],kedai muzik dan banyak lagila!Nak beli majalah yang tak pernah jumpa pun boleh!Banding ngan Giant,mungkin benda ni susah sikit nak jumpa.Tapi ape yang aku nak citer kat sini ialah,ade satu Supermarket besar[tak besar sangat pun,sebenarnya] yang baru wujud namenya Carrefour,Serius aku tak tipu!Carrefour tu boleh aku katakan depan rumah aku je...( takdela depan sangat)Tapi haritu 19 Dec 2010, aku pergila Carrefour tu ngan member aku naik motor...Sesampai sane,aku tengok,besar giler dough!Tapi aku tak tipula...Aku tengok ade satu tempat ni orang duk kecoh2,aku ingat apela...rupanya ade Siti Nurhaliza yang penyanyi tu.Giler pun tak sial,Pelik bin Ajaib,aku tengok beliau promote dianya product Simply Siti...bagus2...Then aku jalan2la dalam tu..yang bestnya dapat "FREE MEAL" daripada Air,Roti, camtula...huhuhu...kalau hari2 pergi sini kan best!Tapi aku takdela cam 'peminta' makanan orang...Aku jalan2 pulang sampai kat tempat Siti wat promote haritu.tempat jual novel yang diadaptasi.Aku tengok yang beli tu mesti Giler2 ngan cerita dari novel tu.Then lepas aku dah 'bosan' aku pun balik selepas tu.Huhuhu,bestnya.Sorry kalau lambat update.

No comments:

Post a Comment

Awak yang Cool tuh,akan bertambah-tambah Cool bila komen :)