Thursday, December 30, 2010

Tahun 2010 yang BEST...BEST KE?

Sekali aku REVIEW untuk tahun ni aku rase CAMBEST je.Tapi ade je yang tak best,tahun ni aku ambik PMR huhuhu.Tahun ni aku rase paling best sebab macam2 aku dapat!Aku dapat air bikarbonat( ayat skema je),majalah hiburan semuanya FREE!!!Thanks la kepada pemberi2nya.Korang ROCKS!!!Pastu pulak,aku dapat main futsal ngan Band INDIE!!!Gempak tak???Orang yang tak merasa,tak boleh nak kate apela..MUAHAHAHA...Aku main futsal ngan band Seven Collar T-Shirt,Stonebay,Romancesa pastu pulak boleh ambik gambar sama2...FUH~[ bak kate ayat Awal Ashaari dalam Rancangan Fuhh].Gempak3!!!Tak tidur dalam 112 jam[ korban PMR] pun satu pencapaian yang menakjubkan dalam hidup aku la.Banyak lagila tahun 2010 yang BEST2 bagi aku.Nilah yang BEST dalam hidup aku.RESULTS PMR???BEST jugak.Alhamdulillah 

No comments:

Post a Comment

Awak yang Cool tuh,akan bertambah-tambah Cool bila komen :)