Sunday, November 28, 2010

IXORIAN DAY-23.11-10-

Hari Selasa haritu aku pergi Sunway Piramid ngan Hanif cause ada jamuan la kelas aku buat.Makan kat FULLHOUSE lagitu!Mula2 aku pikir jugak kat mana FULLHOUSE, sebab diorang mula nak wat kat NANDOS .Maklumla...aku masa tu mana boleh on-9...tapi best jugak aku gi Sunway haritu.
Mula2 aku ngan kawan aku pun TAK TAHU jugak mana FULLHOUSE tapi jumpa direktori n kat LEVEL GROUND FLOOR jugakla... Ni la dia.

Aku pun terimala diorang punya CHOICES makan kat sini.Before that,aku tunggu jugak kawan2 aku yang sama kelas ngan tu datang dulu.Around 12,kawan aku Syazwani Rahim order la Chicken Chop ngan Air Ice Lemon Tea

Air Ice Lemon Tea and Chicken Chop
                                                 
Kawan2 aku ni boleh katakan INTELLIGENT jugakla...buat semua benda semua yang HAPPENING!
Terutamanya Syasya la bawak kek n MUFFINS!, kot,Pandai2la nilai

      Ni la Cupcakes yang aku cakapkan tadi
                                       


    IXORIAN CAKE 2010 yang takkan jumpa lagi kalau tanya pekerja FULLHOUSE tu
                                                 
              
Kepada diorang, aku nak THANKS Banyak2la sebab TULIS IXORIAN DAY 2010  seperti yang aku cadangkan!Aku makan nganla kawan2 aku n sembang2 sikit.Aku rasa CHICKEN CHOP tu boleh tahanla sedap dia...ngan air tu lagi....kira TERBAIKLA!!!Pastu kawan aku yang aku pergi bersama ngan dia tu pun ada bawak baju kelas...WALAUPUN AKU TAK TENGOK LANGSUNG DESIGN YANG DIA NGAN KAWAN2 DIA DESIGN!!!

   Design baju kelas aku and The Models
                                                

Jangan tanyala Models tu cantik ke tak...:D Lepas habis makan semua,semua bergambar buat Pertama kali dan yang Terakhir kat tempat macam ni...Inilah gambar kelas aku tu....


  Aku yang duduk kat meja hujung sekali pakai baju hitam tu...
                                  
 Then aku ngan kawan aku   Adam      tengokla wayang cerita Harry Potter and The Deathly Hallows Part 1 kat TGV kat sana..Masa tu jugak macam2 cerita plak Unstoppable lah,Megamind lah ,Takers lah TAPI!Cerita  Harry Potter and The Deathly Hallows Part 1 ni je aku rasa CAMBEST since tengok TRAILER....

Poster Filem Harry Potter and The Deathly Hallows Part 1 yang sedang hangat ditayangkan di pawagam Malaysia



Aku tengok cerita ni boleh dikatakan GEMPAK jugakla...terutamanya sound and CGIdia,GILERLA!!! Bukannya aku tak pernah tengok wayang,cuma setakat aku tengok wayang, cerita ni je aku rasa paling MELETUP setakat ini.Bilalah cerita Malaysia nak buat macam filem Amerika dan Eropah yang meraih kutipan BERJUTA2 U$D tu.

2 comments:

  1. Woahhhhh, ni apa nama nya ni? nak kata reunion pun bukan :p

    ReplyDelete
  2. ni namanya reunion first dan last for FORM 3.Thanks for the comment!

    ReplyDelete

Awak yang Cool tuh,akan bertambah-tambah Cool bila komen :)