Thursday, November 24, 2011
Boring! Boring! Boring!
Boring! Boring! Boring!...One word that i repeated into 3 times.Why?Well, it's kind of Boring! and I don't know what to do.Well, that's all Boring!Perharps this will be the Boring's day?Perharps,perharps,Perharps...
Malaysia Juara!!!
Alhamdulillah akhirnya Pasukan Kegemilangan aku iaitu Team Harimau Malaya telah berjaya menumpaskan sang garuda dengan kemenangan 4-3 menerusi "Sudden-death" atau dipanggil sepakan penalti.Sepakan penalti yang terakhir yang diambil oleh Kapten iaitu Baddrol Bakhtiar yamg memecahkan gawang telah membawa pasukan Harimau Malaya muncul juara Bola Sepak Pingat Emas Sukan SEA 2011.WOOHOO!!!Champions for 2nd Second time in 2 consecutive years!Inilah kapten Harimau Malaya yang jadi 'Lead' untuk team Malaysia!Chaiyok!!!Congratz!!!
Saturday, September 3, 2011
formspring.me
Ask me anything http://formspring.me/street09ful
Saturday, March 19, 2011
Last day before going to SEPTECHS!
Sebenarnya dah agak lama aku dah tak menulis blog,tapi takpela...di kesempatan ini aku nak jugak cerita apa yang telah aku temui dalam minggu cuti ni.Tapi apa yang aku temui?Nampaknya aku dah ade ramai kawan baru kat SEPTECHS tu.Tapi celik mata2x dah nak kena balik dah...Alamak!macam mane ni ...cuti ni aku rase tak 'feel' lah...WHY? because seminggu jer...tapi walau apa pun,cuti ni 'INDAH'...kalau kita pandai gunakan masa tu dengan betul cam keluar ngan kawan2 ker,main bowling ke pergi bercuti ker...ataupun lain2 punya hal....cuma akulah yang kena pandai2 plan cutini....dan ituje kowt...
Sunday, January 2, 2011
Sekolah Bukak
Semua kawan aku dah tak online lagi dah sehari sebelum buka sekolah.Hahaha.Aku Cuti pulak!Memandangkan aku akan pindah dan daftar 6 Jan 2011,takpe aku online lagi.Sebab lepas ni aku dah tak boleh online lagi dah.Tapi aku pindah pun bagus jugak.Ini satu Anugerah buat orang macam aku.Takde aku nak menghadap kat sekolah tu lagi dah.Aku nak ucapkan terima kasih kepada orang yang doakan aku cepat pindah.Terima Kasih Banyak2.May Allah bless you all.Itu je kot.Terima Kasih.
Subscribe to:
Posts (Atom)

